Det var det



kan vi väl säga att det var.



Mitt nervsammanbrott är över nu^^ Skulle aldrig klara av att bo hemma hos familjen på heltid. Skönt att vara hemma i lägenheten nu:)

Men ja, somsagt jag fick ur mig min ilska och allt iallafall. Synd att den gick ut över er bara. Hoppas ni stod ut. Men jag sa ju att ni inte skulle ta åt er iallafall. Och till er som började fundera på att ringa psyk, så illa är det inte xD

Nu är jag dock så trött så jag har inte orkat göra det jag måste, fan. Vill bara vara. Orkar inte skriva om logfesten heller, får ta det en annan dag. Och jag vet att jag lovade berätta om en annan dag förut på lovet som jag bara lämnade en bild på. Det blir väl nån gång framöver i livet oxå^^

Imorn ska vi repa hos Tobs, bl a med ett riktigt piano. Fast det var riktigt nice med min el-orgel oxå xD



Jag tror jag ska gå och lägga mig IKVÄLL faktiskt. Och lyssna till min kropp som Anton. Det är jag så jävla dålig på. Eller jag kan lyssna till kroppen, men inte lyda dess råd. Kanske ikväll dock:)

Vi hörs imorn gott ståtligt folk, mörkret sluter sig kring varje fågelholk.
(speciellt hos kela o jimmie där de inte har nån ström, vilken mardröm
)




Kommentarer
Anna

Var lite orolig faktiskt;)

2009-08-17 @ 22:11:01
URL: http://theineloquents.blogg.se/
Karoline

HAHA "PMS kan vi väl säga att det var"

2009-08-18 @ 00:31:46
URL: http://kagsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0