Den dagen som imorgon inte är idag

Det blev som planerat! Nästan...

Jag, Tobias och Samuel var på Sälsten och vindsurfade! Det var första gången jag testade, det gick rätt bbra faktiskt. Kul när man hittar vinden och det går lite snabbare. Vi satte oss sedan alla tre på den. Jag fram, samuel bak och tobias styrde. Det var asnice haha, vi hade rätt trevligt där ute på havet med hajarna, sombrerohatten och lite plums vattnet ett bra tag innan vi lyckades komma in till land igen^^ (brädan var tungt lastad och det blåste inte jättemkt).



Plumset i vattnet var när vinden plötsligt vände och Tobias tappade balansen och föll bakåt ropandes "nej nej Nej Nej! NEJ" *plums*. Det blev dagens citat och vi hade hemskt kul åt det x) Sedan körde samuel nå varv i viken själv och då gick det undan minsann! Under tiden spelade jag o Tobs Tentan i vattnet och lekte lite.

Jag, Tobs och Malin som kom och joinade oss satt och solade ett tag innan vi blev kissnödiga och hungriga. Jag och tobs stod på händer litegrann oxå^^ (När jag var liten gjorde jag det hela dagarna, det gick inte en dag utan att jag stod på händer några gånger.) Vi började snacka lite om tobs brorsa, plötligt ser jag nån som liknar honom som kommer gående, och jovisst. När man talar om trollen (va? vad är det för ordspråk egentligen?)

De två små pluttarna följde med o kikade på min lägenhet sen och skrev i gästboken. Alltså, tobs är ju lite rolig han:

6/8-09
Vilken mysig lägenhet!
Puss! /Malin
Mm! /Tobias


Kort och tydligt. Han håller med malin helt enkelt^^

Klara skulle kommit till mig sen och övat lite dans osv till festen hos mamma i äbro. Men så kom hon på att hon skulle ju till London då så hon kan inte va med:( Det var väldigt synd...hade vart kul att ha henne med. Men ska man till London så ska man...^^ Jag har iallafall Memme och Tobias som säkert kommer vara med. Fattas bara en massa planering och repning!

Ska man vända lite på dygnet kanske? Ja, vi får se. Jag är rätt trött så...

Sov som en anka, vakna på en planka


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0