Den dag som idag är, är den dag som igår var imorgon

(Trumkursen på Urkult, jag i blått till höger^^)

Två gånger idag tänkte jag såhär; jag bloggar inte än, jag kommer bara skriva att jag ska fixa i lägenheten och sedan inte göra det, så det är bättre jag fixar först. Har jag gjort det? Nej just det. Det är konstigt egentligen, jag vill göra det, jag tycker det är kul. Men här sitter man vid datorn. Men lite nytta har jag oxå gjort! Har spelat en massa gitarr och trummat och övat på lite låtar vi ska köra på festen i äbro. Kuligt!



Igår (tisdag) när jag var i Äbro kom Märet och hälsade på, hon hade köpt en kanna till mig på Ikea (en sån med ett slags rör i som man lägger i frysen, istället för isbitar!) Sen hittade mamma en massa gamla kläder i lådor som vanligt, det tar aldrig slut! Nu har jag ärvt hur mycket som helst av henne. Jag klagar inte!:D Kläder som var inne förut som jag gillar nu!

Jag tog hand om alvin i några timmar för att tjäna såna där lappar som vi älskar och hatar och är så beroende av. Vi kollade även igenom timmarna jag jobbat förut, för det ska skickas in. Vi skrev ett nytt papper och rundade av så att det blev några timmar till haha, det är ju bara vi som vet hur mycket jag egentligen jobbat^^ Nämen jag har ju faktiskt tagit hand om honom en massa innan jag flyttade som jag inte fått nåt för så... :)

Gick och la mig i hyffsad tid ändå, med datorn bredvid mig, och vad händer då? Emma sitter uppe till halv 6, BRA jobbat! Tiden flyger iväg i datavärlden. Ja och precis nu kollade jag på klockan och tyckte att den var en timme tidigare alldeles nyss! Farligt!

Idag (onsdag) fick man iallfall skjuts till stan vid 12 (zombi), fast innan det övade jag mamma på tentan litegrann. Hon har inte övat nåt den filuren så det gick sådär. Hon måste skärpa sig!... ;O

Passade på att slinka in på handelsbanken för att byta bank, från SEB. Det blir så krångligt nu när inte SEB kontoret finns i h-sand längre. Sedan gick jag in på waynes och hämtade min broöppning-biljett. Ja, jag fick ett mejl igår av [email protected]:

GRATTIS!

Du är en av Yippies lyckliga vinnare till en Broöppnings-biljett!

Du kan hämta din biljett på Waynes Coffe, Storgatan 35, Härnösand


Här har man stressat sig och trott att de ska ta slut men tillsist fått köpt en, åsså vinner man en några dagar senare^^ Hade helt glömt bort den tävlingen. Aja :) Memme ska få köpa en av mig. Nån som vill vara reserv ifall hon ändrar sig? Man kan aldrig veta med den damen.

Imorn ska det bli kul om det går som man vill! Yeah. Hoppas det blåser lite imorn, men inte för mycket.

Sov som en fisk, vakna på egen risk.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0