Dan före dan för dan före dopparedan

På måndag börjar skolan. Och jag har inte tid att vila mig inför den i helgen. Fullt upp som aldrig förr.

Idag har det repats en massa hela dan, kul kul:D, men utmattande för sinne, kropp och röst tillsist. Plus att jag fixat annat och satt foton i ramar, skrivit ut massa papper o shit. Men allt blir nog värt det! Vi beställde iallafall pizza till middag, det var nice. Ett helt gäng satt vi här inne i stora salen vid ett långbord och slafsade i oss.

Nu ska jag sova här inne i salen (är alltså i äbro än en gång som ni kanske förstått) bland alla bord och en jordglob som lyser. Imorn blir det upp tidigt för att fortfarande ha massa att göra innan kl 1.

Men sen det ska bli kuuuul !! Ska försöka vara sansad och njuta av kalaset:) Kalasbra!

Natten är kommen
Fram mä rommen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0